طراحی سایت فروشگاهی نکاتی که قبل از خرید باید بدانید - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

طراحی این سایت ها باید به گونه ای باشد که مهمترین اهداف مورد درخواست را در نظر بگیرد و تمام نیازهای مربوط به آن را برطرف نماید.

یک سایت فروشگاهی می تواند دارای درگاه پرداخت آنلاین باشد یا می تواند کالا یا خدمات معرفی شده را به صورت آفلاین به فروش برساند.

صنعت طراحی وب همواره در حال معرفی قابلیت‌های جدیدی است که نشان دهنده بروز بودن این صنعت است اما در عین حال این نکته باعث می‌شود تا شما همیشه حواستان به بروزرسانی وبسایتتان باشد.

اما هر شخصی می‌تواند به راحتی با گذراندن چند دوره‌ی آموزشی یک طراح وب‌سایت شود. طراحان وب موفق زیادی هستند که حتی تحصیلات آکادمی ندارند.

اگر بخواهیم یک توضیح کلی و ساده در مورد طراحی وب بدهیم باید بگوییم که طراحی سایت، هنر برنامه ریزی و تنظیم محتوا در یک صفحه وب است

پس از آن پروپوزال طراحی فروشگاه اینترنتی شما برای شما ارسال شده و مراحل تنظیم قرارداد کليک کنيد و طراحی سایت شما استارت زده میشود.

بعد از اینکه صفحه‌ی وبی طراحی شد برای پویاتر شدن آن به این زبان نیازمندیم.برای مثال اگر بخواهیم صفحه‌‌ای دارای انیمیشنی باشد یا منوی کشویی داشته باشیم از این زبان استفاده می‌کنیم. شروع یادگیری جاوا اسکریپت

این بدان معناست که ممکن است یک تجربه کاربری ناسازگار در دستگاه های مختلفی مانند موبایل وجود داشته باشد.

برای انتخاب نام دامنه در مقاله انتخاب نام دامنه با ترفند ها و ابزارهای انتخاب نام دامنه آشنا می شوید.

امکان نمایش محصولات مرتبط برای ایجاد بازاریابی و فروش بیشتر

ارایه پنل مدیریت کاملا داینامیک و پارامتریک و آموزش به اپراتورهای فروشگاه جهت مدیریت کلیه بخش های سایت اعم از محصولات، قیمتها، موجودی ها، تخفیفات، سفارشات و...

آیا بهینه سازی و سئو سایت برای فروشگاه اینترنتی هم انجام میشود؟ تمامی اصول سئو تکنیکال در طراحی سایت فروشگاهی اعمال میشود.

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

تمامی المان ها دقیقا با همین استایل و انیمیشن باید پیاده سازی شود.

Report this wiki page